KOGEN Polska jeszcze bliżej energetyki

Z końcem 2021 roku Polski Klub Kogeneracji przeszedł rebranding. Od 12 stycznia 2022 roku KOGEN Polska oficjancie posługuje się nowym logotypem i nową stroną internetową.

Nowa strona internetowa Polskiego Klubu Kogeneracji

Z początkiem 2022 roku Polski Klub Kogeneracji uruchomił stronę internetową www.kogen.org.pl. Prosta w obsłudze struktura i przyjazne menu pozwalają każdemu użytkownikowi na wygodne poruszanie się po witrynie – nie tylko podczas jej przeglądania na komputerze, ale także telefonie czy tablecie.

Aby być jeszcze bliżej Członków i Sympatyków naszego stowarzyszenia, oddajemy w Państwa ręce naszą nową, oficjalną stronę internetową. Zapraszamy do zwiedzania witryny, korzystania z naszych usług, a przede wszystkim do dołączenia do KOGEN Polska – powiedział prof. dr hab. inż. Tadeusz Skoczkowski, Prezes Rady Zarządzającej Polskiego Klubu Kogeneracji. – Dzięki aktywnemu formularzowi kontaktowemu dostępnemu w zakładce „O nas | Dołącz do nas”, osoby prywatne, firmy i instytucje zainteresowane dołączeniem do Polskiego Klubu Kogeneracji będą mogły przesłać zgłoszenie chęci wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym na Członków stowarzyszenia.

Wartą uwagi pozycją w ramach nowej strony internetowej jest nie tylko zakładka „O nas | Dołącz do nas”, ale również „Baza wiedzy”. W ramach tej pozycji Członkowie KOGEN Polska będą systematycznie publikować ciekawe i użyteczne artykuły na temat technologii, dobrych praktyk i regulacji związanych z kogeneracją. Bieżące informacje z życia Polskiego Klubu Kogeneracji, jak i całej branży CHP, odwiedzający witrynę znajdą w dziale „Aktualności”. Natomiast dzięki zakładce „Wydarzenia” zyskają Państwo wiedzę, na których eventach w najbliższym czasie będzie obecne stowarzyszenie, a także czy i kiedy Klub zorganizuje własne spotkanie dla energetyki.

Nowy logotyp KOGEN Polska

Równolegle z rozpoczęciem działania www.kogen.org.pl odbyła się oficjalna premiera nowego logotypu KOGEN Polska.

Nie bez powodu kolorem przewodnim logotypu Klubu jest zielony. Zieleń uważana jest za kolor natury, harmonii, odrodzenia i nadziei. Znakomicie odzwierciedla to wartości, jakie niesie za sobą ekologia, zrównoważony rozwój, synergia, postęp i efektywność, czyli jednym słowem: kogeneracja – podkreśla prof. dr hab. inż. Tadeusz Skoczkowski. – Wykorzystanie w logotypie symboli pioruna (jaki spotykamy na urządzeniach energetycznych) i płomienia ma natomiast na celu wskazanie dwóch użytkowych form energii, jakie wytwarzane są w procesie kogeneracji, czyli energii elektrycznej i energii cieplnej.